e-faktura w Orange

e-faktura w Orange

DrukujEXPORTUJ PDF

E-faktura to bezpłatna, wygodna i szybka forma dostarczania faktury, zawsze w Twoim zasięgu.

E-faktura posiada zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z 11 marca 2004 r. taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Oznacza to, że bez żadnych obaw możesz dokonywać rozliczeń z Urzędem Skarbowym np. z tytułu ulgi internetowej.

  na Facebooku znajdziesz nas na facebook.com/zyskajzefaktura

E-fakturę będziesz otrzymywać na wskazany przez Ciebie adres mailowy.

jak zamówić e-fakturę

Aby zrezygnować z faktury papierowej i uruchomić e-fakturę, skorzystaj z jednego z poniższych sposobów:

wejdź i

wyślij ze swojego numeru telefonu SMS pod bezpłatny numer 8034, wpisz w treści polecenie AKTYWUJ i adres e-mail, na który ma być przesyłana e-faktura oraz nazwę bonusa, który wybrałeś: dla PAYBACK treść SMS-a to: AKTYWUJ nazwakonta@orange.pl payback

złóż zlecenie na Orange on-line - po zalogowaniu na portalu wejdź w faktury i płatności a następnie w zakładkę aktualne wydatki. Zmień ustawienia bieżącej formy otrzymywania faktury poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji. W przypadku wyboru otrzymywania e-faktury na swoją pocztę elektroniczną konieczne jest podanie adresu e-mail.

zadzwoń do Orange Biura Obsługi Klienta *100 lub 510100100 (opłata zgodna z cennikiem)

wydrukuj i wypełnij formularz, a następnie wyślij go: 

  • mailem jako zeskanowany załącznik na adres bok@orange.pl lub
  • faxem pod numer (22) 588 78 83 lub
  • wyślij go pocztą na adres
    Orange Polska S.A.
    ul. Jagiellońska 34
    96-100 Skierniewice lub
  • dostarcz go do najbliższego salonu Orange


zmiana adresu e-mail, na który otrzymujesz e-fakturę

Jeśli chcesz zmienić adres e-mail wystarczy, że wyślesz ze swojego numeru telefonu bezpłatną wiadomość SMS pod numer 8034. W treści wpisz polecenie ZMIANA oraz podaj swój nowy adres e-mail, na który chcesz otrzymywać e-fakturę np. ZMIANA nazwakonta@orange.pl

jak opłacić e-fakturę

Wygodnym i szybkim sposobem opłacania e-faktury jest

Polecenie Zapłaty.

dodatkowe informacje

Inną formą faktury jest ekofaktura  dowiedz się więcej

Możesz upewnić się czy e-faktura została podpisana przez osobę do tego upoważnioną sprawdzając, czy znajduje się ona w wykazie.

  • Czy po zmianie formy wysyłki faktury banki będą dalej realizowały uruchomione wcześniej Polecenie Zapłaty lub zlecenie stałe?
    Zamiana faktury papierowej na elektroniczną nie zmienia dotychczasowego sposobu jej zapłaty. Jeżeli więc ktoś opłacał swoje faktury Poleceniem Zapłaty lub zleceniem stałym to dalej będą one w ten sam sposób opłacane, chyba, że Klient zrezygnuje z Polecenia Zapłaty lub zlecenia stałego. Powiązanie faktury elektronicznej z Poleceniem Zapłaty stanowi dodatkową korzyść ponieważ nie tylko nie musi przechowywać papierowych faktur, ale nie musi również sam pilnować terminu zapłaty faktury. W przypadku Polecenia Zapłaty to bank pamięta o tym, żeby przekazać należność za zrealizowane usługi telekomunikacyjne w terminie płatności.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Co jest podstawą prawną do wystawiania i przesyłania faktury elektronicznej?

    Podstawą prawną do wystawiania i przesyłania faktury w formie elektronicznej jest Ustawa o podatku od towarów i usług z 11 marca 2004 r.( Dz.U. z 2004r. Nr 54, poz. 535, z późn. Zm.).

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • W jaki sposób zapewniona jest autentyczność i integralność e-faktury?
    E-faktura wystawiana jest w formacie PDF i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Co to jest kwalifikowany podpis elektroniczny?

    Kwalifikowany podpis elektroniczny to bezpieczny podpis elektroniczny, charakteryzujący się tym, że:

    • jest przyporządkowany wyłącznie do osoby składającej ten podpis,
    • jest sporządzany za pomocą podlegających wyłącznej kontroli osoby składającej podpis elektroniczny bezpiecznych urządzeń służących do składania podpisu elektronicznego i danych służących do składania podpisu elektronicznego,
    • jest powiązany z danymi, do których został dołączony, w taki sposób, że jakakolwiek późniejsza zmiana tych danych jest rozpoznawalna.

    Bezpieczny podpis elektroniczny mogą składać wyłącznie osoby fizyczne. Mogą to czynić w imieniu własnym lub w imieniu innej osoby fizycznej, bądź osoby prawnej, a także w imieniu jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej.

    Bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu zapewnia integralność danych, opatrzonych tym podpisem i jednoznaczne wskazanie kwalifikowanego certyfikatu. W ten sposób, że rozpoznawalne są wszelkie zmiany tych danych oraz zmiany wskazania kwalifikowanego certyfikatu, wykorzystywanego do weryfikacji tego podpisu, dokonane po złożeniu podpisu.

    Bezpieczny podpis elektroniczny stanowi dowód tego, że został on złożony przez osobę określoną w tym certyfikacie, jako składającą podpis elektroniczny, a tym samym jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Można go używać do podpisywania wszelkiego rodzaju oświadczeń woli, np. PIT-ów, podań, ofert, umów itp.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Dlaczego faktura elektroniczna jest bezpieczna?

    Faktura elektroniczna jest bezpieczna ponieważ Orange wystawia oraz przesyła faktury elektroniczne gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści bezpiecznym podpisem elektronicznym.
    Autentyczność i integralność faktury możesz sprawdzić w dowolnym momencie za pomocą bezpłatnej bezpiecznej aplikacji do weryfikacji podpisów elektronicznych.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • W jakiej formie faktury elektroniczne powinny być dostarczane do Urzędów Skarbowych dla celów kontrolnych?

    Faktura elektroniczna powinna być dostarczona i udostępniona Urzędowi Skarbowemu lub innym organom podatkowym w wersji elektronicznej, w taki sposób, żeby można bez problemu odczytać jej treść oraz ją wydrukować.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • W jaki sposób mogę zmienić adres e-mail, na który aktualnie otrzymuję e-fakturę za usługi mobilne?

    Zmiany adresu e-mail możesz dokonać:

    • wysyłając bezpłatny sms na numer 8034  o treści: Z.Nowyadres@mail (np. Z.janina.nowak@orange.pl)
    • kontaktując się z Orange Biurem Obsługi Klienta *100 lub 510100100 (opłata zgodna z cennikiem)
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Dlaczego usługa płatność elektroniczna oferowana klientom usług stacjonarnych realizowana jest przez ograniczoną liczbę banków?

    Płatność elektroniczna jest realizowana przez te banki, które zaakceptowały warunki współpracy z Orange. Jeżeli bank nie znalazł się na liście banków realizujących płatność elektroniczną, fakturę należy opłacić korzystając z innych form płatności.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy fakturę elektroniczną można w razie potrzeby dostarczyć do Urzędu Skarbowego podobnie jak fakturę papierową?

    Tak, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z 11 marca 2004 r, faktura elektroniczna jest takim samym dokumentem dla Urzędu Skarbowego jak faktura papierowa.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy przelew zawarty w pliku pdf po wydrukowaniu mogę wykorzystać do realizowania płatności w banku lub na poczcie?
    Obraz faktury elektronicznej nie różni się w niczym od faktury papierowej więc po wydrukowaniu faktury, jeżeli jest taka potrzeba, możesz wykorzystać druk przelewu załączony do faktury do zrealizowania płatności na poczcie lub w banku.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?